söndag, november 16, 2008

My name is Nugent. Ted Nugent.

Chevy Chase är i stan.

Det betyder att jag andas samma luft som min absolut störste hjälte inom komikerskrået.

Det är beyond stort.

Häromdagen såg jag Fletch igen. För tretusenetthundratjugonde gången. Ungefär. Den blir aldrig dålig. Och även om miljöer, kläder, frisyrer, bilar, Geena Davis och vanor i filmen har blivit daterade så kommer Chevy Chase´s timing i den filmen aldrig, aldrig kännas åldrad.

Efter nyår kommer Chevy Chase att tvinga ner mig i soffan för att titta på svenskproducerad humor på TV4. Det trodde jag aldrig skulle hända.

1 Comments:

Blogger Alex sade...

Du måste se till att stalka honom och få en autograf!

hade gärna jagat honom tillsammans med dig.

/ alex

17/11/08 23:30  

Skicka en kommentar

<< Home