torsdag, oktober 02, 2008

Touring the universe

Jag går in på Facebook och ser jag att Alex skrivit ”där släppte de biljetterna till tysklandsspelningarna”. Jag anar direkt vad det handlar om, så jag ringer upp.

Alex kan inte prata, han nattar dotter.

En stund senare ringer han tillbaka. Sedan lotsar han mig fram till en tysk hemsida, jag langar upp mitt eurocard och knappar in mitt kortnummer och vips, så är det klart.

Den tionde juni 2009 ska vi se Depeche Mode i Berlin.

Det snurrar i mitt huvud och golvet under mina fötter gungar lite. Inte ens på Depeche Modes egen hemsida finns det i denna stund inte någon information om detta. Och jag äger redan biljett.

Till Depeche Mode! I Berlin!

Jag känner mig ung, jag känner mig hög.

2 Comments:

Blogger Alex sade...

JAG MÅSTE SKRIKA LITE MED CAPS-LOCK! DET HÄR KOMMER BLI SÅ JÄÄÄÄÄVLA BRA!

GÅSHUD.

3/10/08 08:19  
Blogger Brian sade...

Jag känner mig avis.

7/10/08 09:14  

Skicka en kommentar

<< Home