tisdag, januari 27, 2009

Skrattar bäst som skrattar sist

Förresten, det visade sig att Eventim/Live Nation drog pengar från mitt konto, trots att köpet (som jag berättade om i förra inlägget) avbröts. Så nu har jag köpt fyra biljetter till priset av sex.

Jag var rätt dålig i företagsekonomi på gymnasiet, men visst känns det väl som en rätt kass affär?

Och visst skulle man väl kunna säga att jag har blivit lite lurad? Att det snudd på är kriminellt att ta betalt för en vara som man inte levererar?

Nu har jag fyllt i ett formulär som Eventim mycket artigt har tackat för och bett att få återkomma till så fort de har tid. Vilket borde vara, med tanke på det som hände igår, någon gång runt år 2017 (och då får jag biljetter till Bruce Springsteen & The E Street Bands åttonde återföreingsturné som kompensation).

Jag borde vara arg, men är istället bara förundrad. Det är så dåligt, så att man blir full i skratt.

Fortsättning lär följa.