onsdag, juni 21, 2006

Lucky weekend!

Om några timmar drar radhuset till Gotland på någon sorts semester. Det är svårt att finna ord när jag ska beskriva hur mycket jag ser fram emot det.

På programmet: kasta varpa, tala med havet, hugga ved, jaga fästingar och spela Lucky weekend med Smaklösa på hög volym.

Fem skivor jag kommer lyssna på i sommar:

Johnny Cash - The Johnny Cash´s childrens album
Dixie Chicks - Taking the long way
Britta Persson - Top quality bones and a little terrorist
Scritti Politti - White bread Black beer
Matthew Sweet & Susanna Hoffs - Under the covers Vol.1

Fem böcker jag tar med mig (men som jag förmodligen inte kommer att läsa):

Jesper Bengtsson - Granatklockorna i Myitkyina
Jack Kerouac - På drift (fast den borde jag lyckas klämma eftersom jag redan har läst en tredjedel)
Linda Skugge - Ett tal till min syster bröllop
Phil Thornton - Restless souls
Fredrik Virtanen - Olycklig kär i ingen speciell

See ya!