torsdag, april 20, 2006

Erlend Øye i stan - men inte jag

Just nu spelar The whitest boy alive, Erlend Øyes nya band, på Debaser. Hur har jag tillbringat kvällen? Jo, jag har suttit på en kvarterskrog i Midsommarkransen och talat hus och livet med Hus i Helvete-Robban, även känd som El Robbo. Och nu sitter jag vid datorn igen.

Erlend Øye är en sann hjälte och jag hade gärna sett honom spela ikväll.

Men jag gjorde en snabb visualisering av hur en kväll på Debaser skulle se ut och jag kom fram till att husdiskussioner med Robban på en kvarterskrog i förorten nog är min melodi. Och ja, jag hade en förträfflig kväll.

Jag är en mycket gammal man.

1 Comments:

Anonymous Anonym sade...

Hallå där. Jag sitter och läser din blog på mobilen när jag ser detta inlägg.

Jag hade också en pärskans trevlig kväll, fram tills vi skiljdes åt. Efter det blev den arbetsam. Byggsamrådet gick som en dans kan jag meddela.

21/4/06 23:17  

Skicka en kommentar

<< Home