tisdag, november 17, 2009

Best of Kent

Exklusivt! Bara hos Radhuselvis! Här kommer äntligen den perfekta Kent-samlingen, delikat sammansatt och smakfullt döpt till På nära håll - Kents bästa.

01. På Nära Håll
02. Generation Ex
03. Vinternoll2
04. Chans
05. Töntarna
06. Ingenting Någonsin
07. Dom Andra
08. Dom Som Försvann
09. Kevlarsjäl
10. Du Är Ånga
11. Colombus
12. Max 500
13. Revolt III
14. Taxmannen
15. Gravitation
16. Mannen I Den Vita Hatten (16 år senare)

Naturligtvis kan du avnjuta denna samling på Spotify (Fast då är Vinternoll2 utbytt mot En himmelsk drog, eftersom den förstnämnda av okänd anledning inte finns att tillgå på Spotify).

Klicka här för att lyssna.

Att sätta samman den här samlingen röjde en jobbig sanning: jag tycker inte om Isola. Eller i varje fall lite mindre än de andra skivorna. Den är bra och stämningsfull och Om du var här är ju kanon och jag vet att den gillas av alla i hela världen. Men... den saknar något som finns på de andra skivorna. Därför saknas det också någon representant från den på min samling.

Gnäll hos Konsumentombudsmannen om du är missnöjd. Eller skicka ett brev. Ett riktigt brev med frimärken.

1 Comments:

Anonymous Maria sade...

Skön samling :) Tycker dock min favoritlista varierar lika fort som humöret haha men för mig måste Pärlor finnas med, och Utan dina andetag ...

18/11/09 11:55  

Skicka en kommentar

<< Home