onsdag, september 19, 2007

Kent vs Krokodilen - så gick det

I dag kom Kent-singeln Ingenting med posten.

Och jag kan konstatera att jag står på Gretas sida i det här fallet. Krokodilen vann.

Jisses, vilken tråkig låt. Vad hade de emot att ge låten en anständig refräng? Har inte J Berg mässat om "min förlorade själ" en gång för mycket? Och vad är poängen med alla de där dyngmixarna på singeln?

Men för all del; skit i att svara på frågorna. Jag vill inte veta.

Kent och mitt förhållande började bra, men urartade för några år sedan. Nu är jag kvar i en relation som inte gör mig väl längre. Snart börjar de väl slåss också.

2 Comments:

Blogger Alex sade...

De har väl helt enkelt blivit folkliga.

19/9/07 13:41  
Blogger Fredrik sade...

Om de levde ut sin folklighet så vore det väl okej. Det gjorde ju Vapen & ammunition till en bra platta.

Men nu känns det som att de håller på att spela truliga bara för att inte framstå som just folkliga.

19/9/07 13:45  

Skicka en kommentar

<< Home